China Pump Rubber Liner Front Wear Parts fabbrica è fornitori | YAAO

Quandu pompi slurry abrasivi ùn hè micca una questione di se avete bisognu di pompe di slurry di ricambi è di parti d'usura - hè una questione di quandu. Cù sistemi cumpletamente integrati è soluzioni di alimentazione à una sola fonte simplificemu l'inventariu, a distribuzione è l'installazione di parti di pompa di slurry è di ricambi per mantene i prucessi di i nostri clienti in più tempu, più sicuri è più efficienti.

Pump Rubber Front Liner Wear Parts Pump Rubber Front Liner Wear Parts

YAAO fabrica tutte e parti di pompa di slurry di ricambio chì sò cumpletamente adattate per Warman è altre parti di pompe di slurry OEM.

E parti di e pompe di slurry ponu esse classificate in trè duminii principali: parti di umidità di pompa di slurry, parti di disposizione di guarnizioni, parti di arrangiamentu di unità, cusì e nostre parti di pompa di slurry sò classificate secondu stu pensamentu.

A funderia di Tobee hè una struttura integrata verticalmente, cun cuncepimentu, preparazione di mudelli, stampatura, colata, trattamentu termicu, lavorazione è assemblea. Pudemu assicurà à u cliente una adattazione precisa quandu e parti sò installate in quadri OEM esistenti è opereranu meccanicamente è idraulicamente cum'è prughjettatu da l'OEM.

YAAO offre una grande varietà di parti di pompa di slurry chì includenu giranti, liners volute, cespugliu di a gola, inserto di liner di quadru, espelle, casi di pompa, assemblea di cuscinetti etc.

E parti bagnate di gomma sò una grande resistenza à l'usura è resistenza à a currusione, di solitu aduprate per e cundizioni di travagliu acide. Cum'è a coda in l'industria mineraria, slurry cù piccule particelle è senza bordi ruvidi. Tutta a parte di spustamentu include Cover Plate Liner, Boccola per a gola, Frame liner plate, Frame Plate Liner Insert. I ricambi in gomma sò fatti di Gomma Natrual, u codice hè R55 è R38, chì guarantisce una prestazione eccellente cumprese resistenza à l'usura, resistenza chimica, impermeabile è più alta gamma di temperatura operativa da -40-75.

Pump Rubber Front Liner Wear Parts

A dimensione di l'impeller di Gomma hè listessa cù Impeller High Alloy in lega. Avemu ancu pussutu offre Pompa di Slurry di Gomma cun Impeller in Metallo. Impeller hè u più impurtante pezzi di ricambio di una Pompa Centrifugale di Slurry. E pompe centrifughe necessitanu di giranti per pruduce a forza centrifugale chì elabora i slurries. A forza centrifugale hè generata da l'impeller quandu corre à una certa velocità.

Fodere di Pompa di Gomma - I foderi facilmente rimpiazzabili sò imbullonati, micca incollati, à a carcassa per un attaccamentu pusitivu è facilità di manutenzione. I liners di metalli duri sò cumpletamente intercambiabili cù elastomeri stampati à pressione. Anelli di guarnizione elastomerica indietro di tutte e articulazioni di u liner.

Disclaimer: YAAO ® hè una marca registrata, è ùn rapprisenta micca o ùn hè micca in ogni modu affittu cù Warman® è altri marchi, tutti questi nomi di marche sò rispettati da i so pruprietari. Ogni nome, mudelli, numeri, simboli o qualsiasi descrizzione sò aduprate solu per scopu di riferimentu, è ùn implicanu micca chì alcuna parte o pompa elencata sia u pruduttu di Warman®. Pompa di slurry YAAO ® è pezzi di ricambio solu intercambiabili. Stu documentu hè di pruprietà di YAAO, è ùn pò esse nè ripruduttu nè divulgatu à un terzu cù una autorizazione scritta.


Tempu di posta: Jan-08-2021